- Publikum kan kjøpe billetter over hele innlandet. Statoil Norge har evaluert Rally Norway 2007 både sentralt og hos forhandlere, og på det grunnlag vil de øke innsatsen for 2009. Avtalen er eksklusiv for Statoil som på sin side får bruke vår merkevare i 2009. Dette er nok et bevis på at Rally Norway er en attraktiv samarbeidspartner for næringslivet, sier daglig leder Even Wiger.
Statoil Norge - svært fornøyd
- Vi har vært med Rally Norway siden 2007, og kan slå fast at både kunder og ansatte er interessert i at vi fortsetter samarbeidet. Rally Norway er et internasjonalt VM-arrangement som vi ser mange muligheter i, sier distriktsleder Morten Engen i Statoil Norge.
- Det er viktig for oss å være samarbeidspartner i hele innlandet – Østfold, Akershus, Oslo, Hedmark og Oppland. Det er ikke mange sport- og kulturarrangement som kan vise til et slikt geografisk nedslagsfelt som Rally Norway. Internt legger vi opp til å premiere godt billettsalg, fortsetter Morten Engen.
Utfordrende marked
Sponsormarkedet er vanskelig om dagen, men likevel går det fremover.
– Vi har fått utfordringene i norsk økonomi i fanget vi også. Vi har landet noen samarbeidsavtaler tidligere, og med denne avtalen i boks har vi tatt et viktig steg videre i et tungt sponsormarked, sier Even Wiger, daglig leder i Rally Norway.
(Pressemelding)
TIL INFO:
Billettbestilling og kundeservice
Telefon Norge: (+47) 22 20 82 00
Telefon Sverige (fungerer fra hele verden): +46 771-47 70 70
E-post:
kundtjanst@tickster.com kundtjanst@tickster.com
Billetter kan kjøpes her på rallynorway.no fra 9. desember.
Billettpriser
Rallypass for hel weekend, inkl. servicepark (gjelder ikke SS1 Oslo): |
550,– |
Dagpass, inkl. servicepark: |
350,– |
Enkeltbillett SS1 Oslo med åpningsshow: |
350,– |
Enkeltbillett (gjelder begge gjennomkjøringer)*: |
250,– |
Shake Down |
250,– |
Servicepark, Vikingskipet: |
250,– |
Parkering: |
50,– |
Barn under 12 år gratis.
Busser vil få egne prosedyrer iht. senere informasjon.
Rallypassene selges kun på rallynorway.no og utvalgte utsalgsteder.