Registrere/endre kontonummer finner du inne på Min Profil (meny under brukernavnet). Her får du opp en liste over dine kundeavtaler. Det kan være flere kundeavtaler dersom du har lisens, flere eierskap, osv. i DNTs register. Sørg for at dine aktive kundeavtaler er satt opp mot riktig kontonummer.
E-postfaktura aktiveres ved å gå inn på Min Profil (meny under brukernavnet). Finn den aktuelle kundeavtalen og aktiver ved å klikke på knappen som heter Faktura på e-post. Dersom du allerede har aktiv eFaktura-avtale (aktivert i nettbank) er det ikke mulig å aktivere e-postfaktura. Merk at du alltid kan finne fakturaene fra DNT på Min Side selv om du har avtale om eFaktura.
Utbetalingsbeskjeder kommer heretter på e-post til alle kunder med registrert e-postadresse. Vi oppfordrer alle som jevnlig har bevegelser i kontoen sin hos DNT til å sjekke at det er registrert korrekt e-postadresse. Dersom du skulle mangle en tidligere utsendt faktura eller utbetalingsbeskjed, vil du fortsatt finne den i kontoutdraget på Min Side til enhver tid.
Frist for å aktivere e-postfaktura og/eller registrere kontonummer, gjeldende allerede for fakturering/utbetaling fra inneværende måned, er søndag 11. november.