DNT og Norsk Rikstoto samarbeider om tiltak som kan øke interessen for hest og travsport i Norge. I denne forbindelsen er det utviklet en spørreundersøkelse som vil sendes til alle medlemmer i DNT med registrert epost-adresse. Spørreundersøkelsen gjennomføres i samarbeid med CPM Analytics, som er et rådgivnings- og analysebyrå spesialisert på strategisk markedsanalyse.
Undersøkelsens formål er å skaffe tilbakemeldinger som kan bidra til å øke interessen for travsport i Norge, herunder identifisere faktorer som påvirker hesteeiernes valg om å stille hest til start i travløp og forhold som påvirker antall hesteeiere og hestepopulasjon over tid.
Medlemmer med registrert epost-adresse vil forvente å motta undersøkelsen på sin e-post i løpet av de første dagene og det vil være CPM Analytics som er avsender. Vær oppmerksom på at undersøkelsen kan havne i søppelpost. Undersøkelsen tar om lag 10 minutter å gjennomføre og vi håper alle mottakere vil bidra med sine tilbakemeldinger.